標籤

2015年8月18日 星期二

星期五晚「風行九龍城」




星期五晚八時後應該開完會,難得有機會「出城」,
當然要約三五知己去九龍城「開心星期五」啦。
由總部去九龍城,步行只需10分鐘,開車 6 分鐘便到達。


















泊車?

選擇一: 九龍城廣場 每小時 $16



選擇二: 九龍仔公園外街位 每15分鐘 $2


有乜好食?


另類選擇:

你可以夜訪九龍仔公園,我很喜歡到那裡跑步,圍繞公園跑一個「8字」差不多是1400米,跑8個圈就已經練習了10公里。



不要忘記星期五出席由總部主辦的醫生論壇,會長必定提早在門口等候大家,星期五見。
日期:21/8/2015
時間:18:00
地點:九龍醫管局總部M樓演講廳
總部車位安排:http://ha.home/visitorpark/default.asp

**************************************************

HKPDA 3% 相關文章:


HKPDA 記者 陳配鹽報導
http://bit.ly/HKPDA

2 則留言:

  1. 我係一名普通市民,眼見香港有什麼突發事,例如鉛水、沙士、毒奶粉呀等等⋯全部由醫管局醫生去硬食,又唔見公務員醫生自己做?公務員醫生只會按章工作返9-5,額外什麼也不做!平時睇多個病人都唔肯,GS已經有長糧,點解HA醫生咁辛苦仲要做二等公民?你地千萬要守住,不要妥協!

    回覆刪除
  2. 大家唔好以為少少錢唔緊要,係脫鈎後任人宰割問題,仲有係尊重的問題,真係當你地係二奶仔嗎?你們接受這身份嗎?

    回覆刪除